Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

vendredi 5 mai 2017

Samen varen is leuker dan alleen, toch? En zo zal het wel eens gebeuren dat je meldt dat je ergens hebt gevaren, en een ander denkt, "had dat even eerder gemeld, dan was ik ook gekomen." Wel, daar had ik dit topic voor gedacht.

Simpel gezegd, je geeft aan waar en wanneer je ergens gaat varen. Natuurlijk wel handig om het op korte termijn aan te geven, dus niet "over een half jaar ben ik daar en daar op vakantie en neem mijn boot mee" want tegen die tijd zal het topic (hopelijk) al weer een...

Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

Ik ga vandaag RC-varen, wie gaat er mee? (oftewel, het "vaarpool-topic")

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire

 

Lorem

Ipsum

Dolor